2008-02-16 21:17:09♡MaGGie愛

桔梗in England



“well ~ you can have 2 accounts! ’your saving’ and ’your money’.*&^*&^%$/%#@!%^&&#%#!@!!...!#&*^^O/%#$#^$(*//%$!”!#$&*$!~$#$%!*!@$^(*&)*.......”

虽说现在还没有满腹经文.但至少,要让自己有一副坚硬的外壳! 这样遇到什么事情才不容易被打垮!不让自己的思绪处在落寞孤寂. 因为有时“眷恋会带来软弱”(这句歌词我一直记着). 并不是我不想家,而是不敢想,一想就不得了了,眼泪鼻涕就来. 所以能不想就不想. 要变得更坚强!这就是“逼入绝境”的觉悟.恩...




-----------------------------------------------------------------

Well Done..
Approve of what you said..
Only when one arrive in a strange city and live alone by himself,
一个人在陌生的地方,
can he know more about himself.

想起梁咏琪说,她说自己一直很喜欢旅行,因为在越陌生的城市,会越认识自己.


我也期待有一天,可以自己靠自己,而不总是要依靠别人的帮助.


独立管好自己.

可今天又把手机摔了散架,后盖掉了,电池蹦出来了,摄像头的玻璃也……
惨不忍睹.
我连自己的东西都照顾不好.
—_—
还是大头虾.
自责中......................












Hardly can I adapt back to my school life again.
This change is too rapid .
But really do I realize that I should work hard..
No matter how clever you are.



I want to lead a true life.
Thats to say, my life now is fake.??
Somehow Yes. Fake.
I used to say I’m a fake person.

I am to be a wooden human.
The only thing can make me relaxed is seven him.
Dont know why,
Every time leaving you, I feel theres something not enough deep inside.
However I managed to make myself controlled...












Life is boring Life is Fake.
Life is somehow driving me to Mad.
I am such a girl loving freedom, but is trapped in this small, boring, uncomfortable, and ** class…
Actually tired of my surroundings people and things.
But for my future I can stand all of them.

The more and the more I dislike Cantonese.
I wont stay in this Province. By no means.
Even if my close close friend in my life is a Cantonese…..
but she is different.
—﹏—..


Time is flying very fast, in an amazing speed in the last few months.
We need not worry about how to go through these days because it’ll fly by beyond our concern.
When we r busy doing those endless paper, having those endless test…
The days on the blackboard is decreased….
Then,
One day when I look up ,
I’ll be surprised and happy to find ..「距离高考还有: 0天」
不过,,,这不可能!!—_—,因为还有0天时, 黑板早已经被贴上白纸了.考场布置完毕.


熬过去吧……






今天中午1:32还神经兮兮的爬上床睡觉….
竟然能做了三个不同场景不同事件的梦,
但更为神奇的是~~~~
同时我清醒地知道自己是没有睡着的.!!!!0_0
我真的根本就没有睡着,只是闭着眼睛而已,
但是确实又是在做梦.
意识里我知道我正在做着梦,我知道这是梦, 同时我还知道我醒着只是闭着眼睛.
大脑皮层怎么了??
0_0



在座位上天天做着,低头握笔.
时间久了颈椎开始发痛,
腰痛也旧病复发了….
小小年纪就有老婆婆的病根子了..可怎么办呐~~~






就写到这里吧…

桔梗~~

becy~~

Wish you enjoy ur unique life in Cambridge~~

Be happy everyday.∩_∩

Miss your lovely smile.
And looking forward to hearing more adventure from u.









----------------------
我一个人不孤单,
想一个人才孤单.
鞭子~ 2009-04-27 22:58:19

哇!桔梗!你能找到這裡真是佩服!!
謝謝哦~你也很棒啊~!
期待快點見到你!
歡迎來我現在的BK~http://data22.blogcn.com

桔梗~! 2009-04-10 22:30:45

哇!鞭子鞭子!謝謝謝謝你!我好感動哇!嗯~我會繼續加油的!你也要好好享受你D大學生活哦!你就像我D偶像一樣!因為你總是很棒!!!missing U so much!