2005-10-09 00:28:54★.◤星雨◢..影..☆

他...

前幾日好似俾我見番佢....但佢個樣好似變左...唔知點解當時我地ge距離係超接近lo...而且仲係正面撞見tim...但係竟然係個一剎那我唔認得佢wo....只係覺得好奇怪...."點解哥個人會眼定定咁望實我ge le??""...之後連我個fd都睇得出..佢仲同我講話係我ge fd...唔知點解我又會知佢係度講緊邊個wo..真係奇怪??.....可能係太突然la...我根本無諗過兩年之後竟然會再同佢見番...而且仲係係咁近ge距離....ha...真係唔知講咩好....[’_’]""...佢個日望我ge眼神到而家我仲記得......唔知佢個刻係度諗緊咩le..??>>>>等緊我同佢同佢招呼?定係見到我嚇親佢le?.....

好想可以見多佢一次r...

我就快生日la...唔知佢仲記唔記得我呢個咁渺小ge人le???..