2008-01-04 22:16:28Daphne ,. 蕾蕾

久違了.....



好像幾百年沒有創作了.....

終於....


[ 附 € 翻譯 ]


To you

You finally come back

But I still feel sad

I cry and cry

Hoping you will understand

Some said love is blind

I know how is that

Wanna find a way

Let you always be mine

Night and day Day and night

I always missing you after the sad goodbye

Everything I do are always because of you

Want you to know how much I love you

Hoping you will love me back

Everything is changing

I’m in love with a man who does not

and will not love me back

Hoping you will understand



譯 》

你終於回到我身邊
但我還是異常難過
每天都在哭
希望你會了解

有人說愛情是盲目的
我知道那種感覺
想找到一個方法
讓你永遠屬於我

徹徹夜夜
想你的念頭
總是在悲傷的說聲再見後
緊緊的纏住我
我做的一切 都是因為你
想讓你知道 我有多麼的愛你
希望你也能像我這樣的愛我

一切都在改變
我愛上了一個不會愛我 也不可能會愛我的人
希望你會明白一切

下一篇:不在