2005-08-23 01:34:14DaDa A

自由自在的一天

今天放工後原本會和同事去食自助餐,
點知同事竟然冇帶優惠卷去...
咁即係冇得食~~呵呵

咁禁岩之前誠誠打俾我話佢會去尖沙咀,
我一知冇得去就即刻打俾佢啦~~
好彩佢仲未走,我就緊係約佢食飯啦~
鬼叫佢唔話秘密俾我知,仲隱瞞左我咁耐~
嗚嗚... 不過算啦見佢今日咁乖陪我散心...
之後我就同佢去左睇<千杯不醉>啦~~
嗯嗯,套野都幾攪笑架,睇完諗住返屋企啦...
但係突然我好想好想去吹下風~~
所以就去左搭船過中環再轉地鐵,
心情唔知點解就咁又down左落黎...
唉!!! 又黎啦,救命~~~
唔通又係因為個”情”字??
唔會掛...都折磨夠啦...
天父爸爸我唔鍾意咁樣...
唉~~前兩日青少拜單野都未完全好返~~
今日又黎過,不過其實都好感謝天父爸爸~~
因為你已經派左好多人安慰我,
多謝好姊妹們(包括你架誠誠)哈哈~~

好啦今日都講左好多啦,現在已經夜深。byebye