2004-08-15 16:20:26幸福女孩.和~

唔係第一次睇戲睇到喊呀~

    。琴日,我同阿呈、詩、Dolphin去睇『導盲犬小Q』。

 開始果陣,我地都覺得小Q好得意,果時係笑既... ...

 然後到到小Q要離開仁井夫婦屋企既時候,就係睇哩套戲第一次喊既時候啦.
 跟住o係渡邊先生病左要入醫院,小Q就一直陪伴著佢.再一次喊..
 輪到渡邊先生出殯時,又喊啦...
 最後,係故事主人翁小Q,o係仁井夫婦屋企過渡晚年生活及病危時,
 得到佢地既照顧同仁井太太安撫小Q,叫牠不要再撐下去,別令自己那麼辛苦;
 叫小Q安心離世的這一幕,我哭得更厲害,連朋友們也聽到我的哭聲....
 但到離場時,我不知為何又再想起小Q臨終時的片段,又哭了,還要勞煩身邊的 朋友安慰我呢.....真傻呀!

 我知道,並不是每一個看這電影的人也會哭。但我相信,就算心腸再硬的人,看 了這電影後,也會深受感動,可以感覺得到人間的溫情.人和動物的關係有多深 厚,比人還有人性得多啊!!

 難怪...GIGI在為這電影配音時,也哭了3次之多呀~