2004-07-21 23:22:19cycyrus

一星期的physical member

26/6 - 2/7
係小妹第一次去gym club
亦做了一星期的guest member

走進屯門physicalst impression 係...
咁多機械人既?!

兩三排跑﹑行﹑踩既機,
竟然almost occupied!

做gym 的地方,比我想像中細
不過更衣室卻較我意想不到的大和完備
多不勝數的locker
一排排像錄影廠化妝間的mirror, table, chair, hair dryer....
更厲害的係...
有沙灘椅!!!!!


七天的試玩期,
去左三日. 屯門同沙田既physical 都到過.
屯門裡面的機,都玩得七七八八
只是某些白色的機械冇玩過.




0係裡面見到miss chan chan ar! 好橋! :p

另外仲見到好多奇人奇事
原來有咁多人既耐力係咁勁人既
步速快兼玩得耐,
面不改容之餘, 仲可以0係度睇雜誌
真是不得不讚佢地--勁!
keep fit 瘦身 健康 靚 所引成既推動力
真係不容忽視!









anyway,
做gym 俾我的感覺,
真的是一般
(雖然可減肥幫佢挽回唔少分數)
旁觀者身份來看, 真的super robotic
反而那個焗死人既乾﹑濕蒸來得有吸引力!

我想,我該不會加入gym club吧
雖然,久唔久同fds去一次就蠻不錯,
但係, 以俾月費的角度來看
這就會蝕大本喇!!!
haha :p