2004-12-23 00:15:42Jimmy

今天的我推翻昨天的我

明明之前好憎聽my bloody valentine
好憎佢d distortion 既結他聲
聽到人頭都痛

今日反而瘋狂喜歡上
喜歡上超級既distortion
blow a wish 果種迷幻


明明之前係幾瘋狂咁迷戀一個人
今日反而可以一d感覺都冇

明明之前話想earn多d錢
而家反而又係咁洗錢
jimm你記得 兩三年之前既屋企嗎?

明明之前好似大個左
而家反而好似退化番

明明以前x mas好想出去玩
而家反而想"里"係屋企


明明以前好鍾意行街
而家>?


明明好想打比一個人
點知想打既時候又好似無左果種feel


MY 6630
明明之前好想買
而家又打退堂鼓?


jimmy a jimmy
你係度搞咩鬼
今天的我推翻昨天的我
唔係應該變得更好既咩
而定好似反而有d係退步既



而家睇番以前既自己
什至有d唔相信自己果時會做d咁既事
唔敢面對以前既自己既感覺...



ps今年x mas 24 25 26 27都要番工
真係high到爆


一路打一路係度唸
係而家呢個時候
世界上可能有另一個我係度又係唸埋d咁既野


人地個個都話x mas 要去睇燈
我而家日日都有得睇了
反而真係好似無咩特別...
你幾靚既
不過我唸我x mas都唔會去tst了..
會悶死的

前幾晚食飯坐正0係某人隔離
感覺怪怪的
不過佢又會同某某人describ差咁多既
好似都幾乖乖女wo...