2008-03-21 21:07:20そCwen

物事 人非 ?




今期封面人物:Devil girl x’Ka
maybe 我都鍾意你.




現在呢個世界處處糸是非.
有人嘅地方就有是非.
但是与非?
黑与白?
又有邊個會去問個究竟?
不過 "信由心生".
so,介懷捂到甘多.顧慮捂到甘多.
唯有依然我行我素.

呢個星期.我糸是非的衰人角色.
good.
覺得有人好幼稚.好無聊.去同一呢不關事嘅人講.
白痴+弱智.
(可能我現在好偏激,不過無法剌,鬼叫有人甘sb麽)
你做乜都好.根本捂會影響到我.
雖然有時我會覺得好低落.一個親近嘅人去講翻自己.
呢种感覺叫捂叫"出賣"呢??呵呵....
又一個晴天呀...呵呵.
不過還應該再同你講多句.
你理解錯誤剌.



現在.我已討厭同任何人解釋.
你信就信.捂信就算.我都嘸辦法.
從來不喜歡勉强別人.so捂好在答應了我之後/再講晦氣話.
極之黑人睜..
從前我做錯嘅.再那段日子我都儘量歸還了.
我忍得就忍.做得就做.
雖然我現在內心還不忿.不過捂緊要.
因爲我知張來後悔嘅人糸-------講我是非嘅過個人.

好之爲之剌.我短期耐不會原諒你的.
因爲我現在眞糸好討厭你.討厭討厭討厭.


08年過了差不多3個月剌.
年頭永遠是我最倒楣的日子.
特別是3月.
不好的事接踵而來.
我hope快快過埋3月.
我捂之08年我會榮幸有誰.
不過希望果個人捂會再糸講我是非嘅人剌.
thx 剌....