2005-04-26 12:13:23C-wai

我番o黎喇@!@

YEAH!!! 終於考完喇~ 爭中化口語!!!!! 其實我都真係當考完喇~ 哈哈哈~ 各位, 我番o黎喇, 我放監喇~!~
依幾個禮拜, 我每日都有同一種心情, 每日都做同一樣o野, 每日都去同一個地方, 但係我冇覺得悶, 我必定要咁做, 否則我將來會後悔我今日的所為~ 好彩, 我真係捱過了, 我為自己感到驕傲~ 就算我今次真係考得唔好, 我都唔會責備自己, 我對得住自己~
但係我都唔敢抱太大期望, 自己知自己事啦, 真係唔係考得太好, 讀o左年半, 奮鬥o左咁耐, 都係用o係幾個鐘裡面, 用在一時, 發揮得唔好就真係冇辦法, 冇運囉~ 唉, 都考完咯, 煩都冇用啦, 只要有希望, 前路由我創啦~
意志, 當然有動搖的時候, 幸好, 我身邊的朋友不時對我的鼓勵, 多謝!!! 仲有一件事, 講出o黎好老土o架, 但係確實對我幾有意思~ 我要多謝一個小朋友, 一個o係仁愛堂打羽毛球o既保良局小朋友, 點解??
話說有一日, 正當我溫書溫得頭昏腦脹的時候, 我上o左去睇人打波, 咁o岩那個小朋友就同緊另一個小朋友打單打, 佢地打得好認真, 吸引到我坐低睇, 睇睇下, 又幾好睇, o個個小朋友唔係打得唔好, 佢個意識都幾好, 只是個位成日都打唔準, 我幾欣賞佢咁細個都識運用成個場, 可惜佢一路都輸緊…… 對方唔係好勁, 只係個小朋友發揮都麻麻, d波位落得唔夠準, 講天份, o個個小朋友好好多, 佢一路輸至1:10, 對方以為打多一分就贏, 點知個小朋友問miss係咪打十五分, 真係估唔到, 單打爭人地咁多分好難追o架, 俾我?? 我輸埋o個一分算數, 估唔到個小朋友唔放棄繼續打, 打打下又俾佢追到10:12喎, 好o野喎!!! 雖然佢最尾都輸12:15, 但係佢真係精神可嘉, 仲同對方握手tim~ 最值得注意o既係, 佢有一班朋友一直o係場邊歡呼叫囂支持佢, 輸o左仲過去安慰佢, 拍拍佢膊頭同佢講 “唔緊要, 你好勁呀!”, 個小朋友打完就過去媽咪度, 媽咪幫佢抹汗, 場面幾令我感動~!~ 睇完依場波, 我就好有衝勁咁落番自修室溫書喇~ 多謝依位小朋友~ 都唔係好老土o者, 唔係人人都咁有體育精神o架!!!! 仲有好多o野可以o係依位小朋友身上學到, 唔知大家feel唔feel到呢???
好o野, 有個漫長o既假期, 我會好好利用o架喇~ 享樂啦, 搵錢啦, 自我增值啦~ 另外, 做番依年幾都好少做o既o野, 就係搵番我o既朋友聚聚會, 好多都真係冇咩聯絡, 雖然大家心裡面都有大家, 但係始終想見見面, 聚一聚~ 好啦, 就等我做主動, 約晒你地出o黎啦~ 朋友們, 等我電話啦!!!!