2006-12-08 09:07:34☆『〞烏賊 』★〞

企烏來


星期6..我.小依.小智.安迪.辛呈.冠仔.大蔡.中蔡.阿貴.小朱.阿志.文龍.

ㄊ們揪一直說要吃烏賊..白吃..

我很無言都說..白吃..

泡到差不多3點多拔!!我們揪回家囉!!

在回家ㄉ路上..唉!!

阿志載冠仔..小智載我..安迪載小依..文龍載中蔡.大蔡載小朱.辛呈載阿貴..

半路呢!!阿智跟冠仔被計程車撞囉!!

冠仔ㄉ個性太衝動ㄌ!!較司機下車..

害我以為要打ㄊ..唉!!是我想太多..

叫ㄊ下車講..講好ㄌ!!講好久!!

我們揪回小智家..揪降子..

上一篇:無聊囉!!

下一篇:哇!!不錯!!