2006-12-17 00:32:10比安嘉

盡興的一天

一早阿妹係咁morning call叫我起身....一點半先慢動作起身刷牙..兩點半先出門...係大學join埋佢一齊上深圳...掛住玩nds....上錯月台...羅湖方向變左出尖東....嘻~~

無奈地茖返去上個第二架...係上水...join埋alex....好快就過到去...食完野茖東門行街...又買左兩對鞋....好抵...$140蚊有兩對....講價成功...不過依家人仔升值....啲人開始吊高黎賣...以前係咁壓價佢地都會肯...依家就真係難講啲...唉...今時唔同往日...

買完野...係咁掃街食野....有alex係度...哈...我地有口褔lu..十點幾先走..死人頭係上水走左去.....返到大學..阿權打黎...點知我地原來同一架車...雖然佢地都係今日上去玩...但無奈地我地揾唔到佢.....所以我地都係分開食分開玩....但一齊返家....


返到黎都差唔多十二點lu.....