2006-11-09 02:01:55比安嘉

Day Off Wednesday

返到學校交左份功課先join埋阿fay佢地....

本來唸住參加籃球賽...但無其他女子組參加...結果我地都照book場去打波....差唔多十年無掂過啦...不過依然都係咁好玩...咁鐘意打....六個女仔去打....不過仲有阿甘...阿培...同vinson....打比賽....雖然當中有人受傷...但我地都玩得好開心...

佢地話遲d都會再打....好....我等你.....

點幾返黎ou...但小妹佢地好忙呀...因為佢地聽日要交功課..拉左candice豬陪我去食野.....記住我們的"妄想"呀.....我會等你的......補祝你琴日既生日....happy birthday!!!要快d好返出去玩啦.....^^

食完野...返家...史無前例最早回家的一天....哈哈..........小睡了一會....電話響起嘈醒了....

夜晚本來同piano,crystal係沙田食飯....但還是改了期....好!!下次吧.....兩天的飯局也爽約了....

晚上...家俊找我...叫我幫佢補習....不知為什麼...有點莫名其妙的開心....或許我也很掛住他吧!!

找了conny出黎飲野....傾左好多野....無所不談.....仙跡岩果然是我們的老地方.....本來想放棄學業的她...結果給我說服了....幫她分析左好多野...似乎開始明白...開始想通....說真的....千萬不要在自己的字典內容納"後悔"這兩個字....努力吧....記住我們的約定....一年後便要履行你今日對我的承諾....

晚上跟妹妹吃飯...好耐都無同過佢食飯啦!!!說了很多舊事...談了很多不快的事....希望她會想得通....發生什麼事也好...家姐永遠是最疼錫你的人.....有時候雖然沒說出口....但會感受到她是唔開心....今晚做了中間人...可惜幫不了什麼....對不起哦~~!