2004-04-02 22:44:06CURMEN

^^^打咭日^^^

今日係第一日開始要返工打咭..唉..以後無得再係屋企留下搭260X啦,要朝朝行過去
建生0個邊搭260X啦..真係陰公..朝朝都要行咁多路..如果唔係遲到要扣錢我都唔咁準時返工..都唔知邊個唸埋D咁老土0既政策,遲到要扣錢,我地OT又見佢加錢..都傻傻地!

呢幾日係公司都好忙,因為我個好同事SHIRLEY放大假,我要做埋佢D野,真係忙到廁所都無時間去,好"岩"重!所以呢幾日都無時間過去TECHFORD幫手,要留係ASI做野!!!

今日LUNCH時約左舊同事LOUIS同MICHAEL去左小城知味食飯,等慢吞吞MICHAEL時打左比王家WAYNE叫左佢出來SAY左個HI同影左張相添!LOUIS真係減肥成功,比之前瘦左好多個碼,而家瘦到得番隻大眼睛!!去小城知味又係叫左"海南雞飯",我好悶,次次去都係叫呢樣野.."雞"係我0既至愛!之後我地去左COVA CAFE探WENDY媽,仲係佢到買左D
CAKE返去比同事食,有七折,好抵....跟住我已經夠晒鐘,十個"趕"!要好快咁行返公司,點知途中我唸住懶醒咁試下行條快 D 0既路,點知行行下我都唔知去左邊,我一路同HEIDI傾住電話一路行,跟住我話比HEIDI聽我好似"迷路",唔知去左邊,跟住比佢話我有無搞錯,居然係尖沙咀都會迷路?..佢不停係電話到笑我,好搞笑...根住我唯有好老土咁問一間茶餐廳0既死"0靚"仔點樣行返去我楝大廈..搞到成兩點先返到公司..

今晚又係成七點先走,又搭唔到村巴..討厭..
明天又約左HEIDI..我地呢排見得好密,個個WEEK必見...