2002-11-26 19:53:15curium

waterloo~

講起waterloo,我諗都冇人唔識拿破崙0掛~唔識就唔該番去搵下中二本世史書~
無錯!我今日要講0既0野同waterloo及世史都好有關的,就係今次hist essay test衰0左呀~一句講,慘敗!史上(暫時)最悲慘最悲壯的戰役,就係今次喇!雖然晨早都知道,但係都係唔多接受到,0係度玩自我封閉0左一陣,之後都好0的啦~識做的話,就唔好問我essay test的事了~唔經唔覺,中五都過了好一些日子,又係時候煩下hkcee同中六唸乜科的時間了.
我還在遲疑著究竟drop唔drop hist好,因為我真係好唔掂,完全同geog唔同,肯比心機就冇死咁滯.唉!問過意見,但係沒有得到正面答覆我.其實我一早都知道答案了.現在我要取捨的是為了前途,抑或係興趣.我知道現階段我係應該乜都唔好理,只須考好cert就掂,但係我又唔想到時臨急臨忙先諗.我自己都知道自己的底同天份在哪裏,但係在取捨的過程中,我竟會捨不得放手,正如排球一樣.....打排球就話只求興趣0者,但選科係關係到前途呀~我應該點做?