2007-08-16 23:48:57肥肥

HK TRIP - - - DAY 1

因為MAN MAN生日既關係, 我地決定過HK玩2日....首先要講下我恨食好耐既辣蟹莊, 因為一隻細既蟹要280, 大既要380既關係, 我地決定叫SET, 都係380...一個SET就包括圖中既避風塘炒蟹(小辣)....再加埋
扇貝......好大隻既扇貝, 仲有瑤柱同粉絲既
再黎...清晰版扇貝.....COLOUR D
仲有椒鹽瀨尿蝦....又係勁大隻....可惜食左一半先記得影相, 因為實在太吸引LA...
哩個份唔知咩魚湯浸大蜆, D蜆的確又係好大隻, 不過味道差D....如果豉椒炒, 我諗好好多...
最後就係個蟹油少麵LA.....終於達成夢想.....最後埋單HKD$400.
不過咁...雖然係食到自己想食既野, 但係哩餐飯真係食得唔係咁開心, 因為其實MAN MAN都唔太鍾意食蟹, 再加上佢有D唔舒服, 要出去買藥食, 所以我都食到冇乜心機LU....
食飽飽....唔可以唔提一提間酒店..我地今次住太子帝京....八百幾蚊晚, 但係五星級, 仲UPGRADE左行政房....間房好大好靚...原來入LIFT都要用KEY先可以上到樓, 正當我因為搵唔到條窗簾繩, 想用手夾硬搵之際.....發現原來係禁個制就得...真係瘀爆....