2021-09-14 18:49:23Rex Wu

One Moment In Time 人生光輝時刻

One Moment In Time 人生光輝時刻

Whitney Houston - One Moment in Time (1988奧運勵志歌曲-人生光輝時刻 )



Dana Winner One Moment In Time Lyrics

丹娜·雲妮【輝煌時刻】 附中文英文歌詞字幕

One Moment In Time 人生光輝時刻

作詞/作曲:Albert Hammond / John Bettis

演唱/Whitney Houston惠妮·休斯頓

中英歌詞 :

Each day I live I want to be 

A day to give The best of me

在我生活的每一天

我要讓它成為展現最好自己的一天

I'm only one But not alone

My finest day Is yet unknown

我雖自己一人,但不覺得孤單

我美好的未來尚仍不得而知

I broke my heart

Fought every gain

To taste the sweet

I face the pain

我拚盡全力去爭取所獲

為嚐到甜頭也遇到苦難

I rise and fall

Yet through it all

This much remains

I want one moment in time

When I'm more than I thought I could be

When all of my dreams are a heartbeat away

And the answers are all up to me

路途雖然起起落落

然而仍經歷了過來,

這些它們都留存在記憶中

我想要及時擁有人生光輝的那一刻

當我超越自己拚盡了全力的時候

當我所有的夢想即將觸手可及的時刻

而此答案就全部掌握在我手中

Give me one moment in time

When I'm racing with destiny

Then in that one moment of time

I will feel

I will feel eternity

讓我及時擁有人生光輝的那一刻

當我全力與命運奮鬥的時候

當在人生光輝的那一刻當下

我會感覺

我會感覺到永恆

I've lived to be

The very best

I want it all

No time for less

我一直生活努力著

就是想成為最優秀的人

我全力而為

不浪費時間於其他

I've laid the plans

Now lay the chance

Here in my hands

我過去的辛苦規劃著

而此刻機會就掌握在我手中

Give me one moment in time

When I'm more than I thought I could be

When all of my dreams are a heartbeat away

And the answers are all up to me

Give me one moment in time

When I'm racing with destiny

Then in that one moment of time

I will feel

I will feel eternity

讓我及時擁有人生光輝的那一刻

當我超越自己拚盡了全力的時候

當我所有的夢想即將觸手可及的時刻

而此答案就全部掌握在我手中

讓我及時擁有人生光輝的那一刻

當我全力與命運奮鬥的時候

當在人生光輝的那一刻當下

我會感覺

我會感覺到永恆

You're a winner for a lifetime

If you seize that one moment in time

Make it shine

你就是人生的勝利者

假如你及時把握住人生光輝的那一刻

讓它發光發亮

Give me one moment in time

When I'm more than I thought I could be

When all of my dreams are a heartbeat away

And the answers are all up to me

Give me one moment in time

When I'm racing with destiny

Then in that one moment of time

讓我及時擁有人生光輝的那一刻

當我超越自己拚盡了全力的時候

當我所有的夢想即將觸手可及的時刻

而此答案就全部掌握在我手中

讓我及時擁有人生光輝的那一刻

當我全力與命運奮鬥的時候

當在人生光輝的那一刻當下

I will be

I will be

I will be free

I will be

I will be free

我將會

我將會

我將會自由飛翔

我將會

我將會自由飛翔