2004-10-19 21:33:10圓圓的小梅

婚禮

昨天星期一,是irene三家姐的婚禮,恭喜曬,Rachel姐同Stephen哥~~~

我第一次做姐妹,做成點?我覺得我做得不太好,不過,主人家開心就好了﹗
第一次set靚靚頭髮,不過,化妝師姐姐硬是不肯用我被騙時貴貴的買回來的髮夾(好肉痛家)……
ester姐,你著得咁靚,我會妒忌家播~~~
irene,辛苦你啦,好好休息下啦~~~
樊,你個頭髮都被化妝師姐姐搞得好可愛丫~~
你,做「姐妹」做得開唔開心呢?

如果是我的大日子,我的父母如何表達對我這個女兒的感覺呢?
如果是我,新郎會是你吧?~
如果是我,我的心情會怎樣?
如果是我……