2008-08-19 23:55:40TANOSHI

我都好耐冇玩喇~羽毛球~










純粹見到呢張相想打而已。











近期既我,完全係一個宅女中既宅女,唔係返工,就係做GYM,唔係做GYM,就係屋企上網。毫無生存既價值,好似等天父召我返去咁。



我既夢想......只可以係夢想,永遠唔會成真............................................



好想咩都唔理,咩都唔關我事.....................


























FLY ME TO THE MOON~~

And Let Me Play Upon The Star~~