2007-08-26 18:59:37TANOSHI

心情複雜的一週



呢個星期…其實都唔係既,呢個月,公司有個男同事因為要幫手搞一大壇幾年前帶落黎既糊塗帳目,由貨倉掉左過黎 OFFICE 做野。而家都唔知佢做咩事,成鬼日 SEND MSN 俾我話好悶,悶到想死,幾時俾佢返去,衰老細做咩要揀佢……一大堆,開頭以為佢都係講一陣啦,點知而家同佢由朝傾到放工,真係俾佢激氣,雖然好多人都知我好得閒,都唔駛咁煩架﹗唉…

順帶一提,佢係幾靚仔架(近期仲剪左個慶太黎HK個頭添,好彩我心不在慶,否則一定死0係佢手上),不過佢有女朋友,兼且細我三年,大家唔好諗錯隔離 @_@,不過 8 號風球好彩佢保護我咋,否則我一定俾人踩死… X_X


而呢兩日竟然佢講好多咸濕野,呢個真係唔知係咪呢間公司既風氣,大部份人都唔咸唔講出口既…之後我仲同佢講埋我對於婚前性行為既態度添﹗OH MY GOD﹗都唔知係話佢八卦定係我自己 OPEN 喇。

近排都發覺公司好多人 MSN 我,唔止佢,仲有好多男男女女同事,唔通我俾人既感覺真係好得閒咩﹗3/





星期六,差唔多 6 點鐘,食完 TEA 就去搭巴士跳舞。準備上車前,有個應該細我幾年既男人迎面向我行過,之後佢擰番轉頭同跟住佢身後既朋友講:『喂﹗呢個女仔幾靚 WO﹗』









﹁╴﹁







頂﹗









食蕉啦你﹗









我梗係靚啦,駛鬼你講呀﹗超﹗














之後差三個站就落車既時候,收到一個驚天地,泣鬼神既電話…














我頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂佢個豬腦、頂佢粒鬥雞眼、頂佢對反骨耳、頂佢個暗瘡鼻、頂佢把臭口、頂佢對淫手、頂佢個黑心、頂佢個爛肝、頂佢個賤脾、頂佢個痴肺、頂佢個虧腎、頂佢個小到唔小既雞雞、頂佢對多毛蘿蔔腳都難洩我心頭之恨﹗



去死啦﹗






TANOSHI 2007-09-01 09:12:44

哈哈﹗不過有人讚自己靚,都真係幾開心既…
之但係仲要睇下俾咩人讚囉.......

我見 Him 講 DEEPLY SORRY 既份上就放過佢一次。
今次頂人真係好好玩﹗哈哈﹗

2007-09-01 08:53:24

天生麗質難自棄~~
哈哈
笑死我XDDD

TANOSHI 2007-08-28 13:06:42

哈哈﹗多謝﹗
咁幽默既話,記得留多 D 言喇﹗
小日~~~