2007-05-04 18:39:43TANOSHI

加油~~~喔﹗




長期企劃仲有一個月唔夠,而家個計劃已經縮減左一半,所以而家都一定夠時間完成到。希望真係有好消息啦﹗我旨意佢架喇﹗








涼平:好~咁我就慢慢放長雙眼等你搞掂。(心諗:都睇死你又唔掂架喇)

私:.............................







龍一:我不予置評,你搞掂叫醒我啦﹗

私:.............................


私:(淚奔)慶太~~~~~~~~~~~~~你 D 咩兄弟黎架,咁串既﹖(跑近)






慶太:嘩嘩嘩﹗我好驚呀﹗

私:(緊急殺制)喂﹗應該我仲驚喎,你露底又露毛呀,變態佬﹗






終於等到你地黎喇﹗死野﹗7 月見啦﹗



上一篇:正一衰牙﹗

下一篇:自我封閉﹗