2005-06-27 19:24:27羅拔圖巴治奧

直線下滑

今日係返工以黎第一次出去做野,十分期待。個活動只係短短既30分鐘,請左胡杏兒同黎諾懿(兩個我都冇興趣)做嘉賓,又係玩下遊戲、宣傳下禁毒訊息既例牌流程。我負責係出面做reciption,叫記者簽名同俾佢地label,工作好輕鬆,期間仲撞到兩個同學仔黎採訪,感覺同係學校撞到完全唔同,好特別。
不過,係做緊時收到既一個電話,係我整日既轉捩點。同學仔打黎話已經有得睇成績了,但我知道自己今個sem唔好,唔想咁快知住。然而,最終我都係係臨走前,借用左場地既電腦匆匆咁睇左。Woo!暴跌將近0.5,爽爆!如無意外,應該係最大退步獎既得主。我只係估唔到,竟然係死係criminology手上。下個sem,不可能係輕鬆中渡過了。