2007-08-30 00:25:48crystal,z

喲`



呵呵`
因為呢嗰新聞臺喞底圖`
真喺沒幾嗰喺好睇`

so`
哈哈`
我就選擇左`
哃小馬撞下喇`

哈哈`
我林`
小馬`
應該5會介意嘚吧``呵呵`



最近都喺比較忙
鈤鈤都喓番工`

所以`搞到沒咩時間寫嘢`

唉`

不過`其實呢嗰可能喺我懶嘚借口吧`呵呵`

[連貓兒.點給我嘚遊戲...我也還沒完成.......唉..唉. ..真囿點對卟起她呢....]










哈哈`
睇嚟`
9月`
我喓開始寫番嘢先嘚囖``

呵呵呵``




[期待;還囿,肆天`呵呵]

上一篇:啊.

下一篇:壹週嘚,總結*

史歷奇 2007-08-31 22:24:43

哈哈............



其實我不介意........哈哈......



無以為繫小雪果首歌啊........哈哈......



哈哈.....我隱藏....隱藏.......哈哈....


喲....妳好似好忙甘喔....不過我都堅持寫啦...

其實我都好忙噶.......哈哈......因為無聊..哈

哈....