2005-07-21 00:06:13C r y s t a l 靜靜

[[|| 傻仔 +,.,.°×}}

岩岩同佢玩msn..umum..有野係唔開心架囉
都有開心~既~..鳴鳴..岩岩同佢玩msn喇
咁其實個陣我嬲緊佢..--”..佢又引我笑返囉..
勁無奈..算..”咁開心返..又唔開心喇..
但係之後..又有野唔開心..就係..呢樣野唔講喇..”
umum..可能一直以來..佢只會係我既好哥哥呢..
呢樣野我就唔知喇..咁就..又開心返..
佢叫我去..又黎..嘩~唔係下fa..睇下得唔得閒先..
><”..umum 今日真係有開心..有唔開心..仲以為
今日會好開心天..係wo..我尋日真係好開心..
但係過左12:00= =”..呵呵~~
我開始信呢d野架喇..”唉..總之爆唔開心..
又話要轉..!!~佢一定入到喇..咁叻..”
forever love 傻仔...
佢講既..傻仔= =”..呵呵~~