2005-07-20 18:06:13C r y s t a l 靜靜

|||** 爆開心`*]]]

今日呢..一早就起左身喇..仲等tracy媽媽叫我起身..
呵呵~佢打黎個陣..我都沖緊涼lu..等佢咪屎..
咁呢..就走喇..係tko mtr到等佢..hee”
早左牙佢..緊係..佢咁遲打俾我,..鬼知佢咩..
咁去到..就去戲院..就睇龍咁威2喇..^^”爆開心..
咁買野食..買左中爆谷食喇..仲有時間..去百佳買野飲..
行返過去戲院都食左4/3到喇..嘩卡卡.爆笑囉..
一睇..就笑死我同tracy媽媽喇= =”..有冇搞錯
佢痴左線囉..仲痴過我..我平時都好白痴架喇..佢今日仲白痴
= =”..有少少無奈...^^”但真係好好笑..
睇完喇..仲未食哂d爆谷..哈哈~咁就去食野..再賣豬..
去左慧安園..食左爆多野..緊係食返牛肉球先喇..係咪..
好好味天..咁呢..本來去新都行..典豬去左真開心樂園玩’’
個名幾搞野下..嘩..中左架車車牙..爆多金幣趺左落黎..
最後換野..仲要多4票..我地一齊玩個個野..好痛痛天..
換d野一樣既..^^””吾吾..去返新都lu..
諗住去食野..好鬼死”囉”..入左去出返黎..但又唔食野..
哈哈~咁呢..諗左好多都係去左美食廣場到食..
本來就係個到食架喇..見到鳴遠中3 d同學ma..
個個呢..星星哥哥牙= =”..家星wo..知唔知邊個牙
個名好搞野囉..^^wkaka..幾好聽牙個名..
咁tracy媽媽食緊..我又肚痛..去左洗手間
去唔見左..去左行...打俾佢..冇人聽..點豬..
燁拍我patpat..變態..咁呢..丫尾都係到..
傾傾下..tracy媽媽變返出黎喇--”嚇到我牙
吾..去行..去左幫丫尾睇鞋..佢買個d鞋..唔係好襯
我同tracy媽媽都覺..^^..吾吾..
umum..到時..睇下佢點穿..咁咪睇到令唔令囉..
咁呢..之後..就去左食野..個間野..好飽牙..
我整係飲左野..爆飽囉..嘩..tracy媽媽變態架..
咁我地就行左一陣..就散lu..佢地去swim..
我唔去喇..><”..累爆..返到屋企..88lu
++++++++++++++++++++++++++++++
今日我好開心..so打日記咋..如果唔係可能唔打天牙..
佢今日打俾我..因為我今日都打過俾佢..”
佢打俾我..問我做咩打俾佢..問左幾多野下(對我黎講)
真係好開心..”真架..好耐未試過咁sweet..
but仲未知佢比賽成點天..今晚問下先..hee”
真係好開心..爆開心..多謝哂..啜>3<”..
tracy媽媽..又跟我唱歌歌喇..衰衰~