2005-07-18 20:06:13C r y s t a l 靜靜

=口=\"去我屋企**]]

今日..去食野喇..咁本來去吉野家食野..
點知..係吉野家門口到..有個細佬仔..喊喊..
以為唔見左媽咪..點知唔係..佢媽咪係到
但唔知典解喊喊..好慘慘牙..小妹妹..爆q..
咁呢..之後..就去食個間紅樹林..食完...
丫尾就要買野..咁呢..去睇睇下..丫尾話返屋企攞錢錢
then..又見到個細佬仔喊..翜唔見左媽咪+家姐+唔知邊個
有個伯伯捉左佢去搵wo..嘩..搞錯ar..
咁都得..佢地去左睇野..見到家姐+丫尾..
咁就走lu..去到佢屋企..幾大下..大過我屋企咁喇~
應該呱..^^””再去買..買完去我屋企..
哇卡卡..係到玩電腦..就冇野做lu..
吾吾..好..走lu佢~~
++++++++++++++++++++++++
咦..打學界..真係想..??
我再幫你問下喇..我一定幫你既..但係
我8月先見到牙sir bo..唔係下fa..
唉~~