2005-07-18 20:06:13C r y s t a l 靜靜

\\° so good*,,|~

咁呢..講返今日喇..hee..^^””第2日迎新..
今日..我去左食野先喇..飽死囉...呵..
咁呢50分返到去..丫尾話打過俾我..”
=.=”..我冇關電話..我又搞左燈光姐ma..
sorry..唔知佢打過黎..hee..下次再約..
返到去..就幫手喇..咦咦..唔記得d名名wo..
嘩..好唔掂ar..因為呢..我有少少睇唔到..又聽唔到
痴左線囉..嘩..頂自己唔順..典算..唉..
要睇睇醫生囉..wkaka..><”..吾吾..
又係留我係到..阿清又走左天..搞錯ar..
咁我咪留抵囉..我地係到傾..成日叫”龍寶吱”..
好搞野牙個名名..咁入去lu..yeah..有冷氣..
so good..^^””今日成日係禮堂..哇卡卡...
玩個個野喇..唔記得個game叫咩名..
咁要叫既..係咁叫生日月份..爆辛苦囉..鳴鳴..
但好好笑..係咁叫1月1月..笑爆..”
又唔記得soso姐夫佢影相...因為..”li打”<-明唔明?
得佢同我係1月生日..爆搞野囉..”
吾吾..then..食野..嘩..d人好勁..掂..
我個組..好叻叻牙d同學..^^””乖..
真係好鬼死得意架姐..,唔記得玩咩game lu..
><”..~!!^^””哈哈~
放lu..問佢地攞icq喇..有d人爆乖..唔玩icq
咁我就冇野好講喇..丫..我記得
我同家姐俾女人笑死..係咁引我地笑..
之後有得唱歌..我地又唱..又拍手..又搖頭..
去左食野lu..一陣講先..
仲有..家姐講介既時候就係到講..so good..
搞野..吾吾..佢地講介得唔錯唔錯~