2005-07-17 00:06:12C r y s t a l 靜靜

|!*+ 喊 !\"”}

我諗我真係鐘意左佢..而佢..就係愛..”~
我岩岩”喊”.真係”喊”左..因為我鐘意個個...
我諗呢樣野我幫唔到你好多..要經過各位老師既意見..
我諗..起起碼8月先答到你喇..下嘩..
sorry..唔係你講sorry..係我講..”
但係..我真係唔想..唔想唔想丫..”
求下你丫..真係冇機會..??><.help..
你sd相俾我又點丫..唔可以~你眼望我望~..
初初我都記得你講呢句野..我諗再冇機會你眼望我望我眼lu
你知唔知..我點解會鐘意你丫..你有好多野俾佢好..
講真既..有咩..唔係到講喇..~~”我同你講過架..
我好希望日日上網都見到你..出街就緊係好喇..
不過你..好唔得閒..又係因為一樣野..~!
真係冇機會..??~i love u~>33<”..