2005-07-15 20:06:12C r y s t a l 靜靜

[[|| 校長生日 +,.,.°×}}

今日..我1:00到返到去喇..嘩~~
冇人..點知miss區話俾我地知..原來..
2:00先係開始..嘩..唔係下fa...
仲諗住做一個鐘添..><”..hee..唔洗做丫~
返到去..爆笑囉..介紹個陣..無奈..
咁之後..望住miss區個女..爆搞笑..
嘩..活潑到佢丫..wkaka..成日叫人姨姨..
但唔係叫我..”好想同佢玩..但要上去囉..
點知阿sir叫我上去..點知上到去..得我同俊..
咁呢..再加個misss..爆驚..爆恐怖...
聽tracy媽媽成日話佢架..”金魚佬..講得冇錯丫佢..
咁咪整野..搬野囉..搬完野..咪係到坐囉..
無喇喇整部相機出黎..咦..變態的..我唔識佢既..
整係知佢叫咩名==”..痴痴地架..”hee
咁咪去6樓..再去搭升降機..嘩..驚爆囉..
咁上完去喇..咪聽野..本來好好玩..點知冇野玩..
整係係到講..悶爆囉..好想訓..”唉..
點知...今日原來校長生日ar...”嘩wkaka
我地幫佢慶祝..咁呢..影完相..食野飲野..
咁呢..我就同miss李講講下..話想聽下佢個肚..
可能嘈得濟..聽唔到..不過我第一次聽..”
=.=”..hee~~以前都有機會聽..
但我冇聽到=.=”..呵呵~~好開心丫...
咁呢..我走lu..同左丫尾去食野..hee~~”
咁傾喇..傾左d野..!!爆搞笑囉...”
咁同丫尾講88..咁呢我就打俾tracy媽媽..
佢講得好~核突~.咦..變態的...”
唉..估唔到囉..有d野..~~呵呵~~~
不過佢既事..我都唔可以”左至”佢既..
咁之後..返到屋企..食完飯飯冇耐~~~
佢online左丫..wkaka..傾左好耐..
好開心丫..而家仲傾緊..睇到阿童木...
仲睇到佢丫..好開心丫..!!~kwakak..”
^^””爆開心..好鐘意佢丫..””hee..
P.S.講真..我覺得佢同其他男仔好唔同架...
好多野都好唔同..包括同佢比..一個天一個地囉..