2005-07-15 10:06:12C r y s t a l 靜靜

°\\\'[° 信息*,,|

hee...前日爆開心ar...︿︿””
返到黎..我地係到傾計...爆開心囉..但係..
好累..唔知點解..最近遲左訓..”點知有黑眼圈..
但都係值得架..wkaka..”><”..
哈哈~但真係好累..好暈..哈哈~~
只不過佢\\\係晚上先得閒..先會onloine囉..慘..
又sd左個”信息”俾佢\\\..heee..我訓唔到..
等佢\\\sd信息黎..1:00都未訓..2:00幾就訓左..
今日6:00起身=.=”..呵呵~~
+++++++++++++++++++++++++++
係咪真係睇哂架..唔好呃我丫..都唔知你睇左d乜..
哈哈~講大話..玩我..衰ar..不過你同我講sorry
算喇..放過你..heee~
唉..咁就放假..*.*!!~唉...”