2005-05-25 18:06:01C r y s t a l 靜靜

.+°.傻婆|

今日同牙妹一齊返...再遲到既話呢..
我真係唔返架喇..嘩..佢樓下又..唔係下fa,,
真係好鬼死驚牙...點算牙..成日都係咁..
返到去..早上徐生2秒牙..原來係45分要返到..
咁早....唉...””點返wo...
好悶悶牙d堂..唉..都唔知做乜好...
我知我今個學期d成績一定好差..我知...
15名都唔知考唔考到..”我好想考到牙...
um..之後好似係lunch..食左d野咁喇..
放學..去左食野..食完傾計...
傾左幾耐..嘩..乜我真係傻婆咩...”
><”..不過~傻人有傻福~牙...家姐,牙妹,媽媽可
哈哈..