2004-11-29 21:57:37monki

dairyˍˍ24-25/11

  24/11>>6:20就起身,但係搞搞下都係遲左,唉~~要踏小巴.再轉小巴番屋企!!哈哈!!好早就番到學校7:40!

  reading堂~好努力咁扮睇書,因為我尋日俾校長罵麻!!第1堂,上geog,講厄爾尼絡~~聽到我一頭霧水!!之後上2堂中文,寫通告!!

  小息...之後上2堂CPU~~要我地做d,都唔知係咩既咩wo!是但咁做下!之後lunch,俾karmen捉左去唱歌..聽極都唔識唱!!><

  之後,上eng>hist>math,悶到我死!差d訓著!!

  放學,dindin話佢要4點wo..等埋佢!!咁我去搵姐姐,佢係天橋影緊班相wo!咁我入home e室進行d秘密行動,進行緊既時候,姐姐叫我幫佢地班影相!!好難影!搞到d相勁樣衰!!sorry..5a!!唉~我d攝影技術真係有待改進!

  25/11>>今日成7:30先起身~~死未,仲衰過尋日!!同姐姐,薯仔一齊搭的的番學!!個司機勁慢,仲要一路喳車,一路做一d好不雅><既動作!想嘔!!

  番到學校>>遲左少少,個prefert叫我地行快d,唔記我地名wo,真係好喇!上home e堂--畫褲,之後show我地件衫~~d同學整得好好呀,我呢,搞到一榻糊塗!!連個小息冇埋!!冇得食早餐lu!算啦~~都唔肚餓!!

  上maths~~計數計到我煩==!!之後上中文堂,做熱身運動~~哈*我做得唔錯呢!lunch time,練歌~~食飯!!之後上music堂!作曲>>冇作,係度玩間尺!!上完music>>中史,抄極d notes都未抄完,要拎番屋企抄。上eng>>ERS~唔睇ers,我睇vocab!!呵~~liao睇唔到!!

  JEZZ~~~miss教!!d動作做到我傻~~後尾,阿sir番左,佢自己係度聽歌跳舞wo!!

  之後>>去自修室,又見到d白色怪物,佢地同我say hi,哈**我梗係唔理佢,去自修室溫書!!8點幾番到屋企食飯lu!!