2008-02-17 18:01:46包頭

I’m back!

哈哈哈....都唔知要係度打d乜..

鼠年到左喇, 豬年犯太歲要犯到農曆5月先得...
就好似dum一舊石仔落水面個度, 都有好一排先會平靜返..
e個餘韻...真係長...要5月喎..岩岩先新年...

星期5去左楊路個b-day party, SOHO區既生活的確唔岩我, 我都係鐘意靜靜地係屋企....
基本上, 我地坐個部份, 全部都係講英文同埋國語...
唔明, 佢D 朋友仔講廣東話幾好, 硬係楊路講唔掂, 點解架呢?
有人甩底, 搞到我好悶..又唔好意思早走, 唯有飲悶酒~

今日pat pat痕, 好想去買個hea到爆既袋添..即係布質個類...又想買條頸巾, 星期6要去史提芬個喜酒...想帶下新野丫嘛...
幾時到我擺酒呢!?