2006-05-10 01:04:37簡單小女孩

20060505.老爸生日呀!

今日老爸生日,媽媽下了聖旨必須回家食飯呀,
咁老公仔今日又要返早更呀,咁即係我要呆在家啦,
好…下午去左沙田做treatment之後,去左新港城買禮物俾爸爸,
係想既過程之中,只知道爸爸鍾意行山同釣魚呀,
咁我究竟買乜好啦………

想想下到站了,沒多久便想到啦,決定買一支行山用既支撐架啦,
因平日見爸爸只用一支竹呀,咁我最後選擇左一支二百多元。
見爸爸收到這份禮物,都是喜悅的,心中都感到那份暖流在動。

其實我跟爸的感情不是太好的,印象中小時他常帶我四處去玩,
又跟我拍下很多既照片,只要他能力可以負擔,他都會滿足我一切,
但人漸長,跟父母既溝通便小,而只會整天說你不明白嫁啦!

記得都是上一次分手既經歷,把我跟媽媽既感情拉近,
而跟爸爸既關係盼可遂漸明白啦!