2006-01-17 19:44:26簡單小女孩

20060113.周年紀念日

今日係我同Kenny既周年紀念日,
講真我都唔知自己可以做咩野呀,
今日本來諗住去赤柱玩一日呀,
但點知又係因為我前一晚夜訓…
而又一早吵左幾句喇,咁唯有改目的地喇!

因為我知佢今晚陪唔到我,要去公司飯局,
咁佢就好好咁取假陪我個早上及下午既,
咁我又好唔岩既,原本好好既一日,
又因為我攪到大家都好唔開心呀!

咁我地兩個人去度元朗行街呀,
咁我就同佢去左元朗廣場,千色百貨咁,
都幾多野睇呀,真係估唔到元朗原來都幾多野嫁!

咁我地既目的就係去元朗食B仔涼粉呀,
都幾好味啦,因為當我一路食既時候,
又有人一路話我呢樣,話我個樣呀!
真係感覺極差呀,究竟我係佢邊個呢?

其實我同佢出街真係越來越少呀,
一來要考試佢要溫書喇,
二來佢部電腦壞左要整喇,
三來佢………我都唔知究竟係點呀!

之後,佢就搭車去深水埗食飯呀,
咁我就搭左小巴去上水,再轉火車返屋企呀!
今日都可以啦!.......