2005-05-28 23:05:30//小乖乖女王**"]]

心痛因由的528*//

今天..

早上回去學校..交功課..

之後約了冰*朱仔*

搭車時..有個阿差..

由我地一上車就開始望著我..

我都冇理佢..之後佢冇啦啦比個飛吻我=口="

嘔屎!!= =+

去死吧**

之後番去個時又比個看更笑..

我好似我帶仔番屋|<甘..

食啦!!*

之後蝦蝦佢地黎左..朱仔要番去補習..

走了..

我地本來系諗緊點做個聖經..

點知,,

我諗起大富翁..話想玩..個個都話好..

就走左去囉黎玩..

玩到痴哂線>V<

冰冰輸好多錢呀XD

最後我做左大贏家>3<

YEAH***

之後媽咪番左..

就食飯..睇TV..打日記..

我的心痛因由是什麼???*

我的工工要走了..

之後聽到FIR的〈死心的理由〉

想哭了..

但..我不會的..

因為我要忍..

心..雖然很痛..

但死不去..

本女王可以撐下去的**

哼*

妳是我永遠的好朋友>3<

我愛妳>/\<






      bby:::28/5