2005-04-30 01:05:28//小乖乖女王**"]]

家有訪客的429*//

今日..訓到11點幾..比人嘈醒..麻煩!*

之後要媽咪覆野..寫簡體..都吾識睇..

又要比佢鬧..真系麻屎煩!!

之後沖涼..食飯..之後,,有客到!!*(管家樣)

敏*芝*蝦*雪*冰*黎左..

同雪雪一齊打機機**

之後我*敏*芝*冰*去整曲奇..

蝦*雪*打機..之後大家系道睇星座dd野..

好眼訓..玩多一陣..佢地就走..

我就打機..食飯..

之後媽咪又叫我幫你整部手提電腦..

我話吾識..叫佢打比老豆..

打左之後又吾講..要我講..

話佢白痴..又吾開心..

話吾想學..吾中2學..

車**甘就吾好用啦!!**

又要學人用電腦..白痴..

最基本個dd都要問..

寫mail系米撰寫郵件..真系吾知系理解能力有問題..

真系火都黎埋..之後都話我發皮44..

吾系你咩都吾諗..淨系識問問問..

我都吾發啦..

有時系我錯..但系有時你都有問題..

真系吾知點解吾去自己理解下先..

有時真系好討厭dd人淨系識問..同話自己知..

一系就咩都話吾識..系甘問..一系就咩都話明..其他就咩都吾明..

但系我父母都系dd甘既人..麻煩友!!






      bby:::29/4