2005-04-29 01:05:28//小乖乖女王**"]]

再次愛上玫瑰的428*//

而ee日番學既時間..一定見到紫慧慧**

好似約左甘..呵呵!*

之後一齊番學..比我見到|in*

話番比佢知..琴日話有既系電話..吾系菜..

之後同佢一齊去買..

上到去HE室..又比人鬧..

之後上番去..吾想姓郭個個想點囉..

我真系有失憶症既話..你系米比錢我去醫呀??

我拖累哂全班..甘點解吾趕我走呀??

我真系吾系有心咖..我又冇好處既..系米??

唉..只怪我真系冇記性吧..

之後系HE*好玩**

工人買錯切片牛肉=V="MISS叫我切番碎..

好玩爆**之後英文..悶的..

中文..背書子**MISS話我叻咩>V<"

開心心**

|UNCH TIME*

走左去車車個邊..肥深戴左言兒的眼鏡..

好可愛呀>口<"之後仲食左我地一dd意粉..我之前食過的=////=

之後同車車一齊分左盒意粉..吾錯..

之後去左art room*

整完個馬賽啦>3<

吾錯吾錯**

之後普通話..miss系道做作業..我系道畫畫..

小磊冇作業..我借左比佢..佢順便同我做埋*

thz*小磊//

之後數學..lam lam出去聽講座..

叫我地做數..我死纏爛打左一輪..

終於囉到小磊的數黎打..

呵呵*之後畫左朵大大的紅玫瑰系手>V<*

之後小威又畫左只雞=V="

之後比肥深話痴線..你就痴線呀!!*我朵花吾知幾屎令xD"

之後放學又去ART ROOM*

點知原來今日教師團契..就系屎契弟呀..

之後言兒叫我幫幫佢..諗諗點畫EXLIDRIS*..

冇問題!!*我諗吾到..都會有人諗>V<"

你安1百5十萬心吧/\/\

之後去左7子*傾左一陣就走..

番到屋企..打機..食飯..

之後打多陣..系書房訓著左..

涼都未沖..ee家要沖沖啦>/\<






      bby:::28/4