2005-04-27 20:05:28//小乖乖女王**"]]

被冊封為后的427*//

今日..都見到紫慧..

一齊番番**

之後..又全班比人鬧..

唉唉..想屎..

之後系ART*吾開心既心情一掃而空..

我個泡中薰衣草好難畫..MISS話會好難雕..

最後畫左個泡中玫瑰..都畫左幾次先滿意..

MISS都話令**好開心..

其間過左去睇下冰的*佢的都好令呀>﹏<

之後又過左去睇肥深同威的*

一鴨一雞=.="

天生一對>///<

之後一路畫到落堂..

好鬼令呀>3<"

之後上番去..蝦蝦話我知..

蝦:我系道講緊我琴日個夢..

蝦:之後聽到肥深話:「我琴日都發左個夢..我做左皇帝..彭彭(我呀=/=)做左皇后..」

蝦:之後威話:彭彭呀..(細細聲指著我講..)

我笑到痴左線..

但系敏敏都聽到..點解就系我聽吾到=口="

可能太比心機去畫了**呵呵,,

之後中史..我一直系道傻笑..>///<"

中文..嘻嘻哈哈甘過左去..

之後同粉粉一齊落去..我囉飯,,佢幫威囉筷子..

之後最後1份生日禮物都收左啦**

系婷婷*琪琪*比的..一個KT公仔**

*之後肥深整喊左c恩..唉唉..

肥深你真系好麻煩呀!!**

跟住玩下玩下過左去..

數學..好煩呀=口=

英文..吾錯的**

有dd測驗..都吾差的..

但系有dd做吾切>/\<

最後放學..威同我*小銳*講左句咩i D定I dy..

吾明呀..我好想知呀..

有冇人可以話比我知系咩黎咖??=口="

之後同冰佢地傾左一陣..

番屋企..做功課..食飯

我天日一定要默書呀>口<"






      bby:::27/4