2005-04-25 19:05:28//小乖乖女王**"]]

永不厭倦的4月25日*//

今日..系妹子既生日..

真系好開心呀**

但系都有吾開心既事..

就系欠交功課..比人鬧*XD

呵呵*之前番到課室..

粉*車*奀*痴*演*婷*琪*蝦*
個個都同我講生日快樂*

未試過甘多人同我講的呀**

之後..小演送左禮物..系兩個KT既..我吾識講..

跟住芝*琪婷話會天日比番禮物我..

其實吾比都得..

之後..世史*正呀!!我至叻ee科*>3<

之後音樂//吾錯吾錯..

之後小息..蝦蝦送左個KT音樂盒比我..手動出聲個仲*

正呀>3<謝蝦!!

跟住英文..MISS冇番..

我諗左好耐都諗吾到《鄰室密友》點寫..

傷心..

之後IS..去放水火箭..

落去個時..同車車傾傾..話如果肥深同我講生日快樂就好..

但系我地都覺得冇咩可能..>/\<

我地一路都傾下計*睇下人地放..

之後吾知講左DD咩..

小威知我生日..

威:彭彭..生日呀??

我:系呀//

威:快樂WO*

我:多謝**

之後肥深都知啦>///<

深:彭彭你生日呀??生日快樂WO*

我:多謝哂**

我開心屎啦>/\<"同車車開心的跳呀=口="

好開心呀!!*之後..我地系甘討論電話既問題..

系呀..小威呃我呀..又話我部機賣出去2千定3千幾..

人家才賣1千多呀=口="差多少呀?!!*

之後肥深狂話幫我賣出去..會賣到2千幾..

好熱心呀@口@"我都好想你幫我..可是人家就是捨不得嘛..

之後..吾講啦..吾想講..

|UNCH TIME>>*

痴*車*送左幅好好好好好好好令既畫比我>///<(就系上面張相啦)

之後敏敏又送..蝦蝦就送第2份..

令畫加好多禮物..好感動..

喊左出黎..甘大個..未試過收甘多野..

一路喊..系甘爆粗..諗住自己爆得多就收聲..

點知喊得仲行=V="好冇奈..

之後個個都走過黎叫我吾好喊..但系我真系開心到收吾到..

我聽到車車叫成功左..我終於感動到喊..呵”

小威*肥深*都走過黎..叫我吾好喊..

但系收吾到啦=口="水災呀..

小威引我笑..又話囉我部機去買..

我平伏左心情之後..又討論賣電話問題..

佢兩個可以出書咖呀..或者開個論壇..

之後有"P FAT"話小威*肥深吾好坐"木台",,放只腳上"抬"..

之前都吾理個"P FAT"..但系甘樣系吾岩既!!*

吾可以令人地甘難做咖嘛..我就叫左肥深放番低..

哇..奇景呀..佢真系放低左..

但系小威繼續系甘..人地吾系好開心..

甘我就叫埋佢放啦..

威:我比面佢(姐系我*=V=/)

放低左..甘佢就走開左啦..

哇*生日真系有特權咖啵**

我好有面呀=V="多謝你地..

卡卡卡*然後又一齊傾下計..玩下甘..

最後幾分鐘..我地玩丟個蘋果上風扇..

猜包剪..車車輸左..丟上去..冇事..

呵呵*

之後..聖經..中文..

之後放學..蝦蝦仲有一份最大的禮物比我=口="

真系隱形富婆黎咖??!

之後傾左一陣計..番屋企..

同細細一齊打下機..

食飯..打日記..

ee家要訓了**

我愛2ee*

我愛小粉*小車*小奀*小痴*小演\

  小芝*小蝦*小敏*小雪*小巧\

  小琪*小婷*小希*小煒*小|in*小星\

  深兒*威兒*豪兒*銳兒*池兒//

  冰兒*言兒*滔兒*智兒*行兒//

  香兒*明兒*灝兒*恆兒*保兒//

  菲兒*磊兒*迪兒//

最愛你地..仲有好多都愛咖>3<






      bby:::25/4