2004-08-01 01:26:43傻細~~☆

青少盃( 三 )

琴晚我睇返之前d訊息(icq),自己睇到都覺得好開心~果時..
真係好sweet~但係..依家已經唔同喇...仲睇黎做咩丫~
咪盞自己唔開心..***
今朝8點幾又醒左..=.="諗住10點先醒嫁ma~成日都係咁..~
><喉嚨勁痛呀!講唔講野都咁痛~!之後又訓唔著...9點幾起身,
執衫//換衫整野..10點半去左搵媽咪..因為我喉嚨痛,
佢買左d蜜糖之類既野~諗住帶去飲,仲俾埋d潤喉既野我食!
><太好喇@再去朗屏西鐵站等阿湘,佢係朗屏打僅波ma~
之後佢就連衫都冇換咁過黎喇!搭西鐵去兆康,轉輕鐵..去蝴蝶,
仲撞到阿芳!去到都就黎12點喇..!即刻換衫//熱身啦~
今次有男仔係我地隔離場打喎!一邊男//一邊女#所以今日好多人呀!
未打之前係..陳端芝vs沈香林,我地梗係想沈香林嬴啦~易打之ma~
仲幫佢地打氣tim!最後都係以27:25陳瑞芝..嬴@唉~~
今場四嫂帶,佢個女都黎左tim!之後搓下波就開始喇!vs QES~
今場我地一定要嬴嫁!如果唔係就出唔到線..!
大家抱住"定"既心態去打~重要ma~~佢地話..
個網係矮過之前果兩場d網@個個都打得好好呀!
第1場25:14..win 呀!第2場..都係25:14..*嬴呀!!
我地打12點半//1點就打完喇..西利***
第2場果時打到20分我落左場啦~前排..不過波都未掂過就嬴喇!
有d就直接得分//有d就佢地自己問題喇..//唔通驚我!?傻傻地..
唉~有d無奈....*檢討完,lunch時間~我地就搓下波,
><打得好激呀!之後d人叫我地俾返個場佢地..都兩點喇!!
諗住過男排到搓下波啦~阿菁都一齊去,我地橫過馬路..搭的士@
2點半到..到!*嘩.~見到好多唔知咩既人係到,仲以為去錯場tim!
問返卓文先知原來係阿仔母校d人黎既~~><e..都唔知咩黎既*
四嫂又黎左喎!我地係側邊搓下波啦~成日打晒d波出去..煩呢~
d波核突冇計!四嫂無啦啦又走埋黎教我喎!屎忽丫~
原來一路係側邊昅僅我既~><好樣衰囉~~休息陣,
自己係側邊對牆練下啦~點知四嫂又走埋黎教我喎!又昅~~//
休息下,佢地而話搓波喇!原來佢地今次練到4點喎!又可以搓耐d~
同埋凌仔一齊搓..//救波果時,唔小心~頂到d牙喎!d牙軟晒..//
4點佢地要傾野,我就沖涼換衫先~..點知出到黎佢地仲未傾完喎!
等左陣先傾完..等埋佢地沖涼..//d男排係咁笑阿湘個頭喎!好慘..
仲係到玩佢,拎d毫子掟佢喎!勁侮辱囉~><盧明個死乞兒!!
去搭車啦~杜杜唔知做乜上左車喎!之後搖搖之上埋,
我//阿湘//阿菁//卓賢就好麻木咁跟左佢地上車..先發覺唔應該上車囉~
不過都順路..阿菁就唔知做乜上埋車囉~哈哈,傻傻地..
搖搖又唔知做乜唔記得落車喎!好亂呀!!><仲係咁俾人串我路痴~
轉西鐵啦~去到朗屏諗住食d野先..我食左小小姐~因為晏d有野食,
要留肚呀!不過就勁餓囉~哈哈,卓賢仲好好人咁幫我拎住袋波tim!^^
食完就去中心,袋波我拎返~去到已經開始僅喇!個活動~~
休息下先啦~好支力呀..又眼訓*kenny仲想偷影我訓覺個樣~
好在我及早發現!!***傾電話..//覺得勁唔開心..想喊..
忍得好辛苦呀..傾電話果時都忍唔住..傾兩次電話..兩次都喊..為乜!?
我唔明呀..唔通真係要衰係..手上!?點解唔可以堅強d?
唔覺得咁樣好辛苦咩?或者..我應該知道我以後要點做....***
之後食下野~唱下k..喉嚨痛囉~仲唱..想死定!不過..我想發洩....
或者係折磨自己啦~***9點d人就走喇..我地就繼續係到唱k!
唱到10點,執下野..成11點幾先走~~自己返屋企....
返到屋企都就黎12點喇....****

      今日有開心..
                 亦有唔開心..
   唔開心既..真係勁唔開心....
               或者係自己多x啦...
我唔知呀..
*痛由自取*..

 亦都好多謝丫.ling~