2009-01-08 23:20:32Joooephy

New Born

2009.01.08  。星期四‧ 寒冷

Baby Aidan come to the earth today.. It's so nice = )

從未踏足過東區醫院既大家,在同事指導下成功到達。

但係真係好想記低巴士司機頂隱對話

我:我想問東區醫院係米呢個站落?

司機:一落斜後第一個站落...

我:下!? 即係下個站落呀?

司機:.................. (唔答我).........(頂....心諗)

我:咁而家係咩呀?

司機:而家係上斜...

 

why don't just tell me I could get off next station!!

The bus driver is so funny and I never forget how to get there next time =P

 

 

上一篇:On Leave

下一篇:Welcome Summer