2008-02-10 19:34:48Joooephy

Fat Choy

2008.02.09 【星期六】 初三

次次都係臨出門口先有人黎拜年..
好趕 = p 小正仲要打黎叫我去車公廟

每年最多人聚集係大圍係今日羅 = =”
不過我地都相約下星期去轉個運先 = )


立即出門口去黎寶寶度..佢間屋真係好凍!!
坐咁耐未暖過..一直以熱茶吊命..
新年總係要打下牌開心一下 = )

係死位度沉著應戰..幾經辛苦可以break even...
最後大勝..yeah 當中既對話簡真係太好笑..




天氣持續寒冷既情況下..我發覺我既衣櫃全部都係好薄既衫
快d回暖.................................我要陽光~

上一篇:Year of the Rat

下一篇:Primary Schoolmate(s)