2007-08-18 11:58:37Joooephy

Name

- My Muji Name Tag


2007.08.17 【Friday】 Sunny day


琴日同個 Agent傾開計,佢話出offer letter 既時候個秘書小姐問我個名究竟係男定女,就咁睇好中性..

我話 :「有d 咁既事?」不過算啦,間唔時有人打黎揾 ...關先生.. 揾josephy...揾 jose..揾joey.. 又或都e-mail打 joseph..呀.. 打d亂串既出黎都有 ..Anyway, 我都知佢地揾個個應該係我~



跟住個 agent又話而家呢代既後生仔越來越自我,d 英文名越來越唔知點讀 ( 我都覺 = = 上次screen applicants 出黎..d英文名好奇怪 ),邊好似佢地既年代唔係叫Peter 就叫John就叫 Paul就叫David…. 佢就叫Raymond..一街都係 …笑死我!

- My Disney Name Tag with Language Pin

其實我都有諗過改名,但係好幾個心儀既名都比同事 turn down左 = = 話joephy 襯我多d….. 哈哈



傾左成半個鐘 (當中涉及傾工事架 ),佢既經驗之談我又上左寳貴既一課!!
同埋佢真係好頂穏..

上一篇:惡報

下一篇:Outside Job