2007-07-24 20:45:12Joooephy

Working Sat

相片攝於一日放工..TST既鐘樓係幾靚 = )


2007.07.21 【星期六】 皓熱

最唔鐘意星期六返工no phone calls.no e-mail. no people
本來諗住去書展行下..點知Group B人丁單薄得咁緊要
冷淸淸咁..唯有留守~ 要contact既人聯絡不上,一朝早係咁玩msn = =”

好可惜十點幾有人返左黎..即刻好忙~
1點,自己放自己工..立即跳上182返屋企訓覺..



大家成日都誤會左我.. 其實我都好「心歸」架..我既生活其實都好簡單..
平時放工我都係返屋企食飯同睇電視 = ) 係有時同朋友食下飯同埋..星期六日都係去下街咁之嘛


年輕人就要夜夜生歌? 其實我都幾鐘意留係屋企
其實有時我都幾自閉下= = 快d同我玩啦..


唔係又比人話我潛水架喇 = =

上一篇:Currently Watching

下一篇:惡報