2006-08-22 02:04:10Joooephy

世界女排大獎賽- 香港站

2006.08.20 【星期日】 有雨

每一年既呢一個賽事都只會係屋企睇TVB既直播..
今年,同房竟然有飛睇現場,勁呀!!

我地仲要坐VIP位坐得勁前~
係紅館..都差唔多FULL HOUSE..

--------------------------------------------
我:原來D人真係咁有HEART買飛入黎睇
凱:係喎..

我:佢地D咁有HEART就坐山頂
我:我地呢D冇乜HEART就坐VIP位..

屎:我地會唔會比人影到架
我:算吧啦!睇TV唔會留意D觀眾架喇..
---------------------------------------------

”運動員進場時既音樂,令我想起中學時代的SPORTS DAY”..
好想要呢個音樂呀..

第一場 阿塞拜疆 VS 泰國

遲入場...加上同凱傾左計..
都唔係好専心睇..泰國又屎..

因為PINKI係HAGAN DAZE既OFFICIAL..
佢拎左果汁先生比我地..不過我地嚷著要食HAGAN DAZE!!


第二場 中國 VS 俄羅斯

同志好勁!! 有計之餘..快..狠..準..
一面倒勝出~

除左有女排睇..仲有明星睇..
見到STEPHY同KARY~
明星賽呢就...屎到.. = =”開波都唔過半場..


夜晚我地又去左玩樂~ 403 WITH 513

上一篇:哈爾濱冰燈節

下一篇:LADY IN THE WATER