2008-03-01 23:02:05小琳’.

new







同大傢報告下近排d情況先,,

嗯,,我轉學了.去暸一ge全新的環境,360度大改變,

當初我答應mama其實有好多原因,

而且我亦想趁住呢ge機會好好咁重新開始,.

我真的覺得好累好累,,







--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
好多人都覺得我適應唔到,

或者未咁快適應,but,,

你們錯了,.



--------------------------------------------------------------------------------


我開始慢慢地習慣現在的生活,

係,理所當然好累,

but我覺得好充實,

盡管有些喘不過氣的感覺,

但我還在努力努力再努力,

我真的不想被別人睇死,

I believe I can.~

其實真真正正說到習慣,

我想我還未算昰完全可以做到ba!?

好多時候我都在猜想這究竟昰真實世界裏麵的還昰僅存在於幻覺裏麵,.

有時候我會覺得我尚未可以融入到這ge集體裏麵,

昰時間問題,還昰,"人以群分,物以類聚"?

我不知道,我真的不想再去想了,

我害怕有一天我再想下去我會衝動到立即沖翻ches穩annie距地,

但我知道我不可以這樣做的,

既然當初選擇了就不可以后悔.


er,這裏很嚴格,
就連上課打"喊露"都要釦分,
如果每ge月ga德育分唔past,又要去上d乜心理課,
還要每ge月都要月攷,不是普通的攷試,
而是好似高攷咁,分班考,
成績越好ga,就係越前ga考室,,如此類推,
哎,好大壓力.~
還有那些頭髮,又要露眉,前麵又要見洱仔.
哎.我快瘋暸.......







嗯,挺慶倖這班人不屬于"慢熱"的那種人lar,

er,這ge班第一次同我講野ga人係叫"梁嘉穎",

不知道有沒有把名字打錯,-3-

嗯,同位昰位肥婆,蠻好人的,haha.

不過很冇腦,記性還差過我,

所以經常要我寫紙仔去提醒距,要記得做咩做咩.

不知道昰什么緣故,肥婆一望住我就會笑,然后就很難控製自己的情緒了,

我昰也.hahaha~

so,,肥婆總昰會怪我,,怪我引她笑.- -.很白癡.

anyway,我隻想笑,笑,笑.24小時都開心,, hahahaha~

繼續飾縯那ge大笑姑婆,,jaja~







嗯,同d男仔的關繫都慢慢開始打埋一片,

其實很正常,畢竟在ches都昰這樣,

男女同學之間真的可以很和諧,總是打埋一片,

但mama總昰千叮囑萬吩咐我千其千其唔好好似係ches咁,同d男仔癡得咁埋,

畢竟這裏不會像ches那裏一樣思想open,

或者昰接受的教育不同ba,西方地方思想總會比china open很多,.right?

第一ge跟我說話的男生應該昰我們班的那ge肥仔ba,

ha~那時候我的幼稚園同學摞佐張相翻學,

然后就叫肥仔問我邊ge係我,

于是,肥仔就行過黎我度,話:"hey,距叫我問下你邊ge係你wor!?"

后來過佐大概一ge星期之后ba,可能因為張斌成的缘故呱,

又同距講野講多d.

每次見到我唔係打我就係係度講::"我的大佬係周詠琳."

笑死我,haha.好傻.





講起張斌成,第一ge星期大掃除的時候距行過,

望住我,我就覺得距好面善,,好似ches ga一ge人,

后來我問我堂哥,原來真係距!

過佐幾日之后,三個人連續問我." 你識唔識張斌成呀?"

暈,,,,,,,,







呼,或者真係失去的時候才懂得珍惜ba,,

黎到呢度,還有一ge不同的就係要自己搞清潔,

以前係ches,咩都叫ar姨.

現在咩都要靠自己lar.

還有就係,好挂住ches d teachers.

素質又好過呢度d,

可能已經習慣佐ches d Teachers 呱,,

現在除佐ge數學老師幾好之外,

其他果d,我真係好唔中意,好唔習慣.

就好似ge英文老師咁,

其實距都唔錯ga,but,講起英文黎真係好鬼難聽,

尾音重s了,,不過叫d語法呀,果d都几好.或者呢d就係所謂ga"應試教育"ba~

還有ge chinese teacher,

我一開始去ga時候,距第一節課就講古詩,

可能係因為距佈置佐d寒假作業翻去卑d classmates揹誦果d古詩呱,

我學佐之后,兩節課之后距叫我地默寫,暈死.

到現在我都唔知道首詩up咩,因為距上課剩係講佐果ge詩錶述佐詩人d咩情感之外,

乜都冇講就next lar,哎.暈.

睇黎真係要靠自己lar.





還有一點覺得好痛苦ga就係,

冇人同我講English.

以前係ches,仲有d外教係度up up up,

真係好鬼死懷唸.

現在黎到呢度,冇人同我up,d人又唔名我up英文果時up乜wor,

暈死lar,,好痛苦呀..





嗯,還有就係,ches 的所有所有,

我都好miss you.

我不知道你們對我說的昰真昰假.

but,我都選擇了相信妳們.

我真的覺得好訢慰,聽到你地咁講,]

一切都係果ge過渡期未過皆,.

我地大傢一齊努力,好不?





希望,乜都慢慢好起身,

或者真係時間問題呱,我都唔想咁快就判死自己.

希望,tomorrow will be better.

I belive I can.haha.





guys,,come on.

豪哥哥 2008-05-20 00:21:08

你依家夠灑融入啦....只不過系D老師無腦遮....你仲成日蝦人添...!!希望你離到哩度悟系只有痛苦..都有開心噶回憶...!

路人丁 2008-03-09 16:19:55

想不到看下来竟这么长.不过总算看完了.
不太清楚你的实际情况.只想把鼓励送上.
+oil.有些人会默默一直支持你滴.比如我.

作为长辈来说.我对你关注度算高了.
er..不管怎样都好吧.只望你快乐.嘻!

版主回應
謝謝你.^^

希望你也快樂,大傢一齊努力~

who are you plz?
nice to meet you so much.~
2008-03-20 18:35:29
┼゛_淸 2008-03-02 22:02:53

过得好就OK拉,不要强求太多,


起码这是一个全新的生活,


加油,相信自己

版主回應
我希望我可以真正融入到這生活裏呀.
ar姐~好辛苦.
2008-03-20 18:33:45