2005-01-18 20:04:01小麵

繼續出走

忠言...幾時都係逆耳既
係a~又點

尋晚臨訓又俾人訓話半粒鐘...已經好過上次半夜3更俾人捉左去訓話+罰企+食風個幾鐘

今朝9點幾醒左hir到10點先起身
食左塊麥包同老婆餅
on下line又睇電視
lunch本來去delifrance的不過masma話唔想食包>_________<
今日去左睇3先...其實幾想買個件縷不過已經有咁好多件就下年請早啦
最後買左條fu lor~長得滯要改短呢~原來我條(肥)美腿有41吋長XDDD
之後去紅xx食xx今日開始唔食辣lu
睇下d脾氣會唔會無咁差~~~~~
之後去pk又係無我個只花生糖x_____x
mama話後日出沙田去和記隆買俾我xp
平時去山崎買包包不過今日無papa要個只蛋糕so去超群
途中經過間麵包鋪仔mama買左白糖糕同米通俾麵麵>@<
(mama係寵我aaaaa>_____<哼~)
返到黎開住電腦已經急不及待食野~~~~~:p:p:p
(呢排要食dor d甜野先得啦~肥都no計啦~橫掂d人都唔錫我u___u)

成日都係下晝收到朋友r既一個mms&電話
人地開工ing...有心...


唉...d人又唔知要嬲幾耐