2004-04-08 21:32:54騎士324

對付ar 媽第一招~~

ar wing 呢排好煩
um~~
其實我都唔知點安慰佢好
我都試過比ar 媽咁話
佢都話過女仔唔洗讀咁多書
不過我到而家都堅持
我好勝
我一定唔會衰到在佢面前cry
因為我grandma話過cry係弱者o既表現
so wingwing ar~~
don't cry la~~
你cry
佢就越得戚
你唔cry
佢就一定會收聲
呢d就係女人o既一面
你cry
就會比佢捉到你o既痛腳
so
對付呢d女人
你一定要對住佢笑
佢話你唔洗讀咁多
你就一定要笑住咁話係
之後傻更更咁話:
「咁唔讀多d未好似係咁lor!!」
之後呢d咁麻煩o既女人就會谷住谷住咁走ga la~~
呢招好有效ga
起碼我ar 媽都係咁
哈哈~~
wingwing ar
你唔使為o左呢d冇sence o既人而嬲wor
激親自己就真係好無謂ga,right???