2004-12-01 22:46:05阿高

#北上! 1/12

  今朝八點幾9點就起左身lu,then執下個樣就坐巴士去我媽舖度喇
 跟住坐左成粒鐘先走得人- -....因為要等細妹黎睇舖
 我阿媽先走人去搭地跌轉火車去羅湖!(坐火車果陣呢..後面有一對情侶..
 佢地不斷係度傾..勁大聲個喎..之後唔知係咪摸黎摸去啦...
 話咩..摸蝕晒又講埋果d一齊沖涼果d..勁無奈..坐我隔離果個阿伯
 聽聽下仲走埋佬轉地方坐...對情況係上水先落車- -”)
 
 原來仲有個我阿媽仲叫左個專同人拜神既神婆- -
 佢同我阿媽原來好fd架...見佢地全程都傾計..無斷過
 then我地去到深圳就轉果度果d火車去東莞搵我前度舅母- -
 (前度?因為佢同我細舅父離左婚,而家轉嫁左俾個後生d既男人,幾有型個喎  個樣,佢地點識?因為前度舅母離左婚後無耐就走左去學美容,而佢而家既老  公又咁岩去果間學校學理髮啵,咁就識左喇..搞搞下就..結婚lu)



 then就一齊去間美容店度搞開張果d儀式- -咩拜神..果d... 
 仲要今日係咩沖虎...而我又屬虎,so拜神果一刻叫我離開自己行下
 勁無奈囉...係喎...間美容店係華潤廣場入面的- -”個名好熟
 哦可?haha~咁我就係廣埸入面齋行行左成粒鐘- -””無奈無奈無奈!
 
 個神婆好似好勁咁..拎晒羅盤果d工具...但佢又唔識字個喎- -
 then諗住離開東莞返深圳再去東門搵我大嫂啦..點知..
 個神婆話唔去,因為佢要返屋企煮飯俾佢老公食-.-
 佢話佢老公會唔鐘意佢咁遲返屋企- -..佢老公..七十幾喇啵,呵



 搞到我無得跟我大嫂去食野 - -...好肚餓架麻..so就直接返hk
 無去到東門lu~



 7點半倒就返到屋企lu~~我病倒了~又咳又喉嚨痛..辛苦!!
 聽日仲要去見工添...聽道講要試工..
 唔知我咳會唔會有影響呢........