2006-12-26 16:19:47素姬

19.12.2006.(Tue)



今日本來係同sammi去hk的~但因為佢尋日就去左&無返黎~so~就變左三文同我過去la~原先諗住過到去再搵sammi ga~但係天不如人願地我地始終都係meet唔到佢=.=”...~就係咁~三文就陪左我一日la~~>v<

我地係呢個咁ge旺角行左一整日=.=.=.=.....十二萬分咁多人的..好似真係唔係好suit我呢d自閉ge人咁~但係可能因為佢係我身邊~所以我覺得都ok掛~^o^~因為同人逼又有佢同我一齊~俾人撞的又不只我一個~~hoho~~總之今日就真係過得好hapi la~~!!!

我買左ok多野~買下買下~就唔見左兩千la~T_T~不過值得ge~hahahahaha~~佢買左一件ok浮誇ge金色外套~then我地買左colour好sharp/浮誇ge錶~我ge係桃紅色~佢ge係seems螢光綠gor隻色~兩隻都係”令”面ge~so顯得更sharp~(actually兩隻係同款的)~~

最後我地搭十點九gor班船返macau~因為我mummy黎接我~所以咪諗住車埋佢返去lor~因為返到去都十一點九~都無bus la~又費事佢又搭taxi返過去la~(佢已經好兩三晚都係搭taxi返taipa ga la~)..但點知~佢二佬黎左接佢~真係俾哂一百二十萬個無奈俾佢lor~!!!!

返到macau再打俾sammi~終於通la~!!!原來佢搭十一點gor班船lor~我地真係無緣呀!!


上一篇:18.12.2006.(Mon)

下一篇:25.12.2006.(Mon)